Naše služby

daně

Zpracováváme přiznání ke všem typům daní v České republice.

účetnictví

Vedeme účetnictví obchodním společnostem i zapsaným spolkům.

účetní služby
mzdy

Nabízíme výpočet mezd i vedení personalistiky.

reporty

Pravidelné reporty jsou samozřejmostí.

daňové poradenství

Daňová oblast je často komplikovaná a neustále se mění. Naše daňové poradenství je proto zaměřeno na to, abychom Vám pomohli optimalizovat daňové povinnosti, předcházeli chybám a zajistili maximální využití daňových výhod.

 

Daňové poradenství vykonává naše daňová poradkyně Bc. Lucie Hábová, která je registrována u Komory daňových poradců pod evidenčním číslem 5266. Díky jejímu přehledu v oblasti daní poskytujeme spolehlivé a kvalifikované rady na míru každému klientovi.

 

Co Vám můžeme nabídnout?

 

  • Analýzu Vaší daňové situace a návrhy na její optimalizaci.
  • Zpracování daňových přiznání ke všem typům daní (z příjmů, DPH, silniční, z nemovitých věcí, spotřební daně apod.).
  • Průběžné konzultace k daňové legislativě a její aplikaci na Vaše podnikání.
  • Zastupování při jednání s finančním úřadem nebo při daňových kontrolách.
  • Zajištění odkladu termínu pro odevzdání daňového přiznání a platby daní až do 1. července.

Účetní služby

Vedení účetnictví

 

Každá společnost je jedinečná, a proto nabízíme individuální přístup a nastavujeme spolupráci dle potřeb klienta. Naše spolupráce může mít různé podoby – od pouhé kontroly Vámi vedeného účetnictví až po kompletní převzetí veškeré účetní agendy.


Služby, které zajišťujeme v rámci vedení účetnictví:

  • Zaúčtování prvotních dokladů.
  • Evidence majetku a zpracování odpisů.
  • Měsíční přehledy o hospodaření a finančním zdraví společnosti.
  • Příprava platebních příkazů.
  • Rekonstrukce účetnictví.
  • Nastavení účetních principů.
  • Zastupování a komunikace se státními institucemi.
  • Zastupování v případě daňových kontrol.
  • Tvorba vnitropodnikových účetních směrnic.
  • Příprava na audit.
  • Zpracování daně z přidané hodnoty.
  • A mnoho dalšího.

Daňová evidence

 

Daňová evidence je základem pro správné vedení podnikání a zajištění souladu s daňovými předpisy. Postaráme se o to, aby Vaše evidence byla přesná, aktuální a odpovídala zákonným požadavkům.


Co zahrnují naše služby v oblasti daňové evidence?

  • Evidenci příjmů a výdajů dle zákona o daních z příjmů.
  • Evidenci pohledávek a závazků.
  • Sledování a evidenci DPH.
  • Přehled o hospodaření pro potřeby podnikatele i státních institucí.
  • Zpracování daňového přiznání.
  • Zajištění správnosti a souladu s platnou legislativou.

Naším cílem je, abyste se mohli plně soustředit na své podnikání, zatímco my se postaráme o veškerou administrativu spojenou s daňovou evidencí.

 

mzdová a personální agenda

V oblasti mzdové a personální agendy Vám můžeme nabídnout služby od zpracování mezd až po kompletní vedení personalistiky společnosti.


Naše služby zahrnují:

  • Zpracování mezd.
  • Měsíční přehledy pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny.
  • Vystavení evidenčních listů důchodového pojištění.
  • Roční zúčtování daně.
  • Zpracování potvrzení pro zaměstnance.
  • Zastupování a komunikace se státními institucemi.
  • Zastupování při kontrolách z finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven.
  • Zpracování statistických výkazů.
  • Přípravu personálních dokumentů (pracovní smlouvy, dodatky apod.).

finanční vedení

Pomůžeme vám lépe pochopit čísla ve vašem účetnictví a nastavíme přehledný reporting, díky kterému budete moci efektivně řídit svou společnost.


Chybí vám odborník na finance a účetnictví, ale nechcete zaměstnávat někoho na plný úvazek? Ukážeme vám, jak nastavit reporty tak, aby byly přehledné a užitečné. Naučíme vás správně číst finanční výkazy a orientovat se v nich. Také s vámi můžeme pravidelně konzultovat výsledky, což vám usnadní správu financí i řízení vaší společnosti.