Naše služby

Zpracováváme přiznání ke všem typům daní v České republice.

Vedeme účetnictví obchodním společnostem i zapsaným spolkům.

Nabízíme výpočet mezd i vedení personalistiky.

Pravidelné reporty jsou samozřejmostí.
daňové poradenství
Daňová oblast je často komplikovaná a neustále se mění. Naše daňové poradenství je proto zaměřeno na to, abychom Vám pomohli optimalizovat daňové povinnosti, předcházeli chybám a zajistili maximální využití daňových výhod.
Daňové poradenství vykonává naše daňová poradkyně Bc. Lucie Hábová, která je registrována u Komory daňových poradců pod evidenčním číslem 5266. Díky jejímu přehledu v oblasti daní poskytujeme spolehlivé a kvalifikované rady na míru každému klientovi.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Analýzu Vaší daňové situace a návrhy na její optimalizaci.
- Zpracování daňových přiznání ke všem typům daní (z příjmů, DPH, silniční, z nemovitých věcí, spotřební daně apod.).
- Průběžné konzultace k daňové legislativě a její aplikaci na Vaše podnikání.
- Zastupování při jednání s finančním úřadem nebo při daňových kontrolách.
- Zajištění odkladu termínu pro odevzdání daňového přiznání a platby daní až do 1. července.
Účetní služby
Vedení účetnictví
Každá společnost je jedinečná, a proto nabízíme individuální přístup a nastavujeme spolupráci dle potřeb klienta. Naše spolupráce může mít různé podoby – od pouhé kontroly Vámi vedeného účetnictví až po kompletní převzetí veškeré účetní agendy.
Služby, které zajišťujeme v rámci vedení účetnictví:
- Zaúčtování prvotních dokladů.
- Evidence majetku a zpracování odpisů.
- Měsíční přehledy o hospodaření a finančním zdraví společnosti.
- Příprava platebních příkazů.
- Rekonstrukce účetnictví.
- Nastavení účetních principů.
- Zastupování a komunikace se státními institucemi.
- Zastupování v případě daňových kontrol.
- Tvorba vnitropodnikových účetních směrnic.
- Příprava na audit.
- Zpracování daně z přidané hodnoty.
- A mnoho dalšího.
Daňová evidence
Daňová evidence je základem pro správné vedení podnikání a zajištění souladu s daňovými předpisy. Postaráme se o to, aby Vaše evidence byla přesná, aktuální a odpovídala zákonným požadavkům.
Co zahrnují naše služby v oblasti daňové evidence?
- Evidenci příjmů a výdajů dle zákona o daních z příjmů.
- Evidenci pohledávek a závazků.
- Sledování a evidenci DPH.
- Přehled o hospodaření pro potřeby podnikatele i státních institucí.
- Zpracování daňového přiznání.
- Zajištění správnosti a souladu s platnou legislativou.
Naším cílem je, abyste se mohli plně soustředit na své podnikání, zatímco my se postaráme o veškerou administrativu spojenou s daňovou evidencí.
mzdová a personální agenda
V oblasti mzdové a personální agendy Vám můžeme nabídnout služby od zpracování mezd až po kompletní vedení personalistiky společnosti.
Naše služby zahrnují:
- Zpracování mezd.
- Měsíční přehledy pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny.
- Vystavení evidenčních listů důchodového pojištění.
- Roční zúčtování daně.
- Zpracování potvrzení pro zaměstnance.
- Zastupování a komunikace se státními institucemi.
- Zastupování při kontrolách z finančního úřadu, správy sociálního zabezpečení a zdravotních pojišťoven.
- Zpracování statistických výkazů.
- Přípravu personálních dokumentů (pracovní smlouvy, dodatky apod.).
finanční vedení
Pomůžeme vám lépe pochopit čísla ve vašem účetnictví a nastavíme přehledný reporting, díky kterému budete moci efektivně řídit svou společnost.
Chybí vám odborník na finance a účetnictví, ale nechcete zaměstnávat někoho na plný úvazek? Ukážeme vám, jak nastavit reporty tak, aby byly přehledné a užitečné. Naučíme vás správně číst finanční výkazy a orientovat se v nich. Také s vámi můžeme pravidelně konzultovat výsledky, což vám usnadní správu financí i řízení vaší společnosti.